Naudojantis virtualaus numerio paslauga Jums nereikės atskiro telefono aparato virtualiam numeriui. Virtualaus numerio nustatymai yra konfiguruojami interneto puslapyje https://www.call.lt.
Interneto puslapyje https://www.call.lt galima užsisakyti ir konfigūruoti lietuviškus numerius. Pageidaujant užsienietiško arba specialios 370 700-os serijos lietuviško numerio, prašome kreiptis elektroniniu paštu info@tcg.lt.
Iš vieno virtualaus numerio galima nukreipti skambučius į tris skirtingus numerius. Nukreipimai konfigūruojami interneto puslapyje https://www.call.lt.
Už įeinančius skambučius joks mokestis nėra taikomas.
Užsisakant virtualų numerų galima apmokėti naudojant elektroninę bankininkystę arba siunčiant trumpąją SMS žinutę.
Darbuotojo vizitinėje kortelėje nurodykite virtualų numerį, kurio visi skambučiai nukreipiami į tikrą Jūsų darbuotojo numerį. Tokiu būdu Jūsų įmonės klientai skambindami į virtualų numerį prisiskambins Jūsų darbuotojui, o pasikeitus darbuotojui, tiesiog nustatymuose pakeiskite į kokį numerį nukreipti skambučius, taip neprarasite klientų pasikeitus darbuotojui.
Nurodydami virtualų numerį socialiniuose tinklapiuose, pažinčių svetainėse, skelbimų portaluose, kurio skambučiai nukreipti į Jūsų tikrą telefono numerį, priimsite Jums skirtus skambučius ir neatskleisite savo tikrojo telefono numerio tiems kam nenorite.
Balso pašto pranešimų išklausymas yra atliekamas paskambinus numeriu +37066612000. Skambučio metu išgirsite instrukcijas, kaip išklausyti naujausius balso pašto pranešimus. Pranešimų išklausymas yra galimas tik iš tų numerių, kurie yra susieti su Jūsų virtualiu numeriu.
Taip. Sistemoje visi balso pašto pranešimai yra įrašomi mp3 formatu. Konfigūruojant balso pašto nustatymus, yra galimybė nurodyti el. pašto adresą, į kurį būtų persiunčiami visi Jums palikti balso pašto pranešimai.
IVR - Interaktyvus balsinis atsakiklis. Naudodamiesi IVR funkcija, galite susikurti suasmenintą meniu su nukreipimais į savo realius numerius, balso paštą ar informacinį garsinį failą.
Sukonfigūravus IVR sistemą, nepraleidžiamas nei vienas kliento skambutis. IVR gali paskirstyti skambučius pagal informacijos sritis, įmonės padalinių funkcijas, pageidaujamą regioną. Vienas populiariausių sprendimų pasinaudojant IVR galimybėmis yra Klientų aptarnavimo Skambučių centras.
Taip, galima užsisakyti vieną ir daugiau virtualių numerių, kuriuos galėsite susieti su turimais numeriais.